2902

Tarikh yang kita hanya temukan 4 tahun sekali. Pagi tadi dua kali saya punch card dan saya tertanya2 kenapa tak de print kat card saya! Saya di sedarkan oleh boss yang hari ni tarikh yang hanya datang 4 tahun sekali, so punch tu tak disetting untuk tarikh 29 Feb.

Banyak tanggungjawab yang perlu diselesaikan! Banyak dan banyak lagi akan muncul. Semoga saya terus diberi kekuatan untuk ikhlas melaksanakan amanah tersebut.

Saya berjanji untuk tidak merungut, walaupun saya sudah sampai tahap menangis sebab stress. Tapi saya juga berjanji pada Empunya saya, bahawa saya bergantung dan berharap sepenuhNya pada Dia. Saya hanya akan mengadu pada Kekasih Agung saya. Semoga saya berjaya tepati janji saya!

Ya Allah,
Aku bermohon kepada Mu ketetapan dalam setiap urusan,
Keteguhan dalam petunjuk,
Aku bermohon kepada Mu hati yang sentiasa khusyuk,
Bersih budi pekerti yang luhur,
Perkataan yang benar,
Dan amalan yang selalu diterima,
Aku mohon kepada Mu segala macam kebaikan yang Engkau ketahui,
Juga berlindung daripada segala kejahatan yang engkau ketahui,
Aku Mohon ampun atas segala dosa yang Engkau ketahui,
Sesungguhnya Engkau Maha Mengatahui sedang aku tidak mengetahui,
Dan Engkau Yang Maha Mengetahui segala yang ghaib.

 

Leave a Reply

